Juniorklub Krudthuset

Klubberne

Klik øverst, på "hold og tilmelding" for at komme til juniorklubbens aktiviteter. (Under fritidsklub)

Beskrivelse

Juniorklubben er en del af overgangen mellem fritidsklub og ungdomsklub. Juniorklubben er et fritidstilbud for alle 6.-7. klasser.

I Juniorklubben er vores klare mål at sikre et spændende og indholdsrigt fritidsliv for alle kommunens 6.-7. klasser med plads til udfoldelse, personlig udvikling og masser af fede oplevelser i fællesskab med sine kammerater. Juniorklubben understøtter ligeledes overgangen fra barn til ung.

I Juniorklubben har du mulighed for at komme med idéer til aktiviteter, ture og arrangementer. Juniorklubben tilbyder blandt andet: Spilleaftener, fællesspisning, boldspil, turneringer og sport, biografture, shoppeture, bowlingture, weekendture, kreaværksteder, pool, film og meget andet sjov.

Juniorklubben ligger på matriklen Krudthuset og har åbent hver mandag fra kl.18-21. Man skal være medlem af fritidsklubben for at kunne komme i juniorklubben, men så kan man samtidig benytte sig af fritidsklubben om eftermiddagen.

Vi glæder os til at se jer unge teenagere i Juniorklubben.

Andre hold i samme kategori